gigiblogja

gigiblogja

Ez vagyok én:

2016. február 24. - bodogitta

Sziasztok!

Az én nevem GITTA; 9 éves vagyok és 3. osztályos. Nemrég készítettem blogot itt a BLOG.hu-n. Már egy ideje szerettem volna egy blogot ;és egy csomó oldalt végig jártam,de végül itt álltam meg. Ezt a blogot nem volt egyszerű meg csinálni,de megérte:nekem ez a blog nagyon tetszik és majd remélem mindent kitapasztalok.

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr458287596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása